Stillinger

Spændende stillinger hos Andersen-Revision A/S

Velkommen hos Andersen-Revision A/S:

Har du lyst til at skabe tryghed og optimale løsninger for de mange kunder, som har valgt Andersen-Revision som deres revisor og økonomiske sparringspartner.

Andersen-Revision søger følgende nye kolleger:

  • Revisor med minimum 4 års praktisk erfaring fra et revisionskontor.
  • Erhvervsserviceassistent, gerne med praktisk erfaring fra et revisionskontor (men ikke et krav).
  • Studerende med relevant videregående uddannelse, ca. 8-10 timer ugentligt, (andet timeantal kan aftales)

Læs mere om stillingerne nederst i opslaget.

Personprofil:
Vi søger kolleger som kan servicere vores kunder i SMV-segmentet. Du skal være i stand til at arbejde struktureret og skal hjælpe med at løse vores kunders udfordringer samt levere brugbar rådgivning.

Du skal have overblik og tage ansvar for relevante deadlines.

Vores kunder forventer en høj service, som du skal være med til at levere og derved bidrage til vores målsætning om yderligere vækst.

Du skal have flair for IT- da vi hele tiden optimerer vores arbejdsgange ved at anvende nye IT-løsninger.

Vi tilbyder:
Vi tilbyder et job i en dynamisk revisionsvirksomhed i vækst. Vi tror på at mennesker arbejder bedst med frihed under ansvar og giver plads til den enkelte.

Endvidere tilbyder vi et job, hvor der er respekt for, at du har et privatliv og ønsker at have tid til dette i din hverdag.

Vi tilbyder mulighed for at arbejde på deltid, holde 4 ugers efterårsferie eller efterkommer andre individuelle ønsker, som skaber dit optimale arbejdsliv.

Om Andersen-Revision A/S:
Andersen-Revision er etableret i oktober 2019. Indehaver Martin Oluf Andersen har arbejdet som revisor siden 1995 og har erfaring fra både større og mindre revisionsfirmaer i hovedstaden samt på Lolland-Falster.

Vi har et ønske om at udvide Andersen-Revision til et kontor med ca. 8-10 ansatte. Herudover vil du få ca. 25 nye ”kolleger” idet vores kontor er beliggende i et kontorfællesskab, som skaber yderligere dynamik og socialt samvær.

Vil du være en del af vækstrejsen så send din ansøgning og C.V. allerede i dag til statsautoriseret revisor Martin Oluf Andersen på mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, kan Martin kontaktes på telefon 22245143. Læs mere om Andersen-Revision A/S og de 3 stillinger på www.Andersen-revision.dk.


Ansættelse: 1. november 2023. Ansøgningsfrist: 24. september 2023.

Andersen-Revision A/S siger velkommen til dig:

Revisor med minimum 4 års praktisk erfaring fra et revisionskontor.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af årsrapporter samt bilag til selvangivelse.
  • Revision for klienter i SMV-segmentet.
  • Assistance med opgørelse af selvangivelser for private personer samt indkomst- og formueopgørelser.
  • Rådgivning vedrørende regnskab, skat og moms.

Faglige kvalifikationer

  • Gerne en relevant økonomisk uddannelse (fx HD/HA), men ikke et krav.
  • Minimum 4 års erfaring fra en lignende stilling.
  • Du ønsker at bidrage til yderligere effektivisering af revisionsprocessen etc.

Personlige kvalifikationer

  • Du er serviceminded, løsningsorienteret og lærevillig.
  • Du er konstruktiv i samarbejde med andre mennesker.
  • Du arbejder struktureret og er vant til at forme din egen arbejdsdag.
  • Højt serviceniveau overfor kunderne falder naturligt for dig.


Erhvervsserviceassistent, gerne med praktisk erfaring fra et revisionskontor (men ikke et krav).

Dine primære arbejdsopgaver

  • Løbende bogføring for vores kunder samt assistance med momsangivelse.
  • Lønadministration for vores kunder.
  • Omlægning til digital bogføring for vores kunder.
  • Klargøring af regnskabsmateriale til revision.
  • Vedligeholdelse af interne kontorrobotter.
  • Eventuel on-boarding af nye kunder.

Faglige kvalifikationer

  • Gerne praktisk erfaring fra et revisionskontor (men ikke et krav).
  • Minimum 5 års erfaring med bogføring for erhvervsvirksomheder.
  • Erfaring med at arbejde i e-conomic er en fordel (men ikke et krav).

Personlige kvalifikationer

  • Du er serviceminded, løsningsorienteret og lærevillig.
  • Du er konstruktiv i samarbejde med andre mennesker.
  • Du arbejder struktureret og er vant til at forme din egen arbejdsdag.
  • Højt serviceniveau overfor kunderne falder naturligt for dig.


Studerende med relevant videregående uddannelse, ca. 8-10 timer ugentligt, (andet timeantal kan aftales)

Dine primære arbejdsopgaver

  • On-boarding af nye kunder.
  • Vedligeholdelse af interne kontorrobotter.
  • Klargøring af årsregnskaber til revisor. (import af kundedata).

Faglige kvalifikationer

  • Teoretisk kendskab årsregnskabsloven er en fordel (men ikke et krav).
  • Kendskab til excel er en fordel.
  • Erfaring ikke nødvendigt. Vi giver dig oplæring.

Personlige kvalifikationer

  • Du er løsningsorienteret og lærevillig
  • Du arbejder struktureret.